Re: OT-Win7 obsadí celou paměť

soteza soteza na soteza.cz
Pondělí Říjen 31 14:35:44 CET 2016

Tak to opravdu vypadá na ten update. Ale proč se to děje i bez síťového
připojení? To se aktualizuje telepaticky nebo je úplně a totálně out(ta
služba). Původně jsem si něco takového i myslel, ale i po trvalém
zapnutí notebooku více než dva dny nic nezaktualizoval.

zaplik

A dík všem. Jsem lama, když jsem si myslel že bez sítě update dělat nebude.

Dne 31.10.2016 v 14:28 Pavel Kutina napsal(a):
> Jo, to je život... Na Win7 se nějak úplně nepodařil windows update a s
> tím související service, kdyz se podíváte do procesů, zjistíte, že to
> je s velkou pravděpodobností svchost.exe -k netsvcs. Zkuste to zabít,
> nic zlého se nestane, jen tam za chvíli bude zas :)
>
> Řešení je mnoho, skoro pro každou mašinu jiné, googlujte celý řetězec
> "svchost.exe -k netsvcs", je to na trochu trpělivosti - aneb "řešení
> problému přesahuje možnosti této rubriky" :)
>
> Pavel Kutina
>

> ----- Original Message ----- From: "soteza" <soteza na soteza.cz>

/S pozdravem,/

Zapletal Martin

*Kamerové, zabezpečovací, docházkové a přístupové systémy, vývoj
software a hardware, tarifikace a nahrávání telefonních hovorů,
telekomunikační a výpočetní technika.*

*

/Korespondenční adresa/: *Jana Zrzavého 8, Prostějov, 796 04*

/Fakturační adresa/: *Kachlíkova 1, Brno, 635 00*

http: www.soteza.cz <http://www.soteza.cz> , e-mail: soteza na soteza.cz
<mailto://soteza@soteza.cz>

Mobil: +420 604 605 484

VoIP: +420 581 110 822