Kviz na vikend

Sobota Říjen 29 20:36:04 CEST 2016

Jestli to opravdu potřebujete, tak si to kupte hotové:

http://www.diametral.cz/ac-dc-zdroje/ac-regulovatelne-zdroje/stridavy-zdroj-ac250k1d-1x-0255v/1a.html

(Pokud se vám cena 10 000 Kč zdá moc, tak si to porovnejte s několika
lety vývoje, který navíc dosud není dokončen...)

P.K.

>>> http://kaliciak.ddns.net/temp/trafo/trafo-1.png