LPCXpresso+diakritika

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Říjen 29 17:24:40 CEST 2016

>Podíval jsem se na zdroják v hexu a výsledkem je zjištìní, že je uložen v
>UTF-16, nebo jiném 16b formátu.

Viete, pan kolega, mozno by nezaskodilo trocha viac dokladnosti.

Povodne ste totiz napisali:

> [...]

z coho mi jasne vyplynulo, ze ste si *overili*, ze .c je v CP1250. Ako inak
by sa ten vyrok dal interpretovat?

>Ale pøedpokládám, že to [vypnut konverziu] nejde, podobnì jako nejde tuhle "užiteènou" funkci
>vypnout u "Ultrafunk Popcorn" mailového klienta:-)

Popcorn nerobi ziadnu konverziu, len v odosielanom poste da natvrdo do
hlavicky
Je to pochopitelne, je to minimalisticky mailovy klient (toto je pomerne
nova verzia ktora ma oproti starsim verziam uz pomerne vela featur a ma
asi 300kB) od svedskych autorov.
V robote mam fixnutu verziu - natvrdo som ten retazec prepisal v .exe - ale
tu doma sa mi to este nechcelo.

wek