LPCXpresso+diakritika

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 29 16:09:13 CEST 2016

Díky.

Teď už asi vím, co tam napsat:

-finput-charset=CP1250
-fexec-charset=CP1250

Je to tak správně?

Ale ještě nevím, kam to napsat:-)
V project properties je C/C++ Build/Miscellanous a tam je kolonka "Other
flags", ve které je
"-c -fmessage-length=0 -fno-builtin -ffunction-sections -fdata-sections"
Mám to přidat do ní?

Zkusil jsem to, ale výsledkem je error:
cc1.exe: error: conversion from CP1250 to UTF-8 not supported by iconv

Asi jsem to tedy napsal na správné místo, ale místo CP1250 bych tam měl
napsat nějaký ISO ekvivalent?

Daleko víc by se mi líbil nějaký příkaz pro disable toho převádění:-)

Ale předpokládám, že to nejde, podobně jako nejde tuhle "užitečnou" funkci
vypnout u "Ultrafunk Popcorn" mailového klienta:-)

Update: Pak jsem si všiml, že problémový soubor není ten dotyčný zdroják se
stringem, ale fnt-ari12-1250.c, kde se v komentářích vyskytují všechny znaky
a všechny jsou zmršené na cosi divného, co vypadá jako kosočtvereček s
otazníčkem uvnitř. Tak jsem to nahradil otazníkama. ... error není, ale na
displeji je stále text obsahující dvojice znaků na místě původních
diakritických. První je většinou A s vodorovnou čárkou, nebo dvěma tečkami,
někdy L s tečkou. Druhý je pak normálnější znak, třeba - nebo >, často taky
háček.

Pak jsem zkusil odstranit -finput a konečně to chodí.

Podíval jsem se na zdroják v hexu a výsledkem je zjištění, že je uložen v
UTF-16, nebo jiném 16b formátu.

PH