LPCXpresso+diakritika

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Říjen 29 01:15:50 CEST 2016

-fexec-charset=CP1250
(pripadne aj -finput-charset, ale to by nemalo byt potrebne)
https://gcc.gnu.org/onlinedocs/cpp/Character-sets.html
https://gcc.gnu.org/onlinedocs/cpp/Invocation.html#index-fexec-charset-178

No ja viem, kto by cital manual. Aha, v manuali (ak sa ta komedia da nazvat
manualom) ku LPCXpressu to pochopitelne nie je, ale to suvisi aj s tym, ze
uz stvrtu otazku tvrdosijne oznacujete ako LPCXpresso volaco, pricom su to
vsetko otazky na genericke gcc.

wek