EEPROM I2C 24xxx, opotrebeni

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 27 19:41:14 CEST 2016

Jinak resil jsem neco podobneho, a pokud cloveku nevadi, ze prijde obcas
o nejake data, ale zavisi to na povaze zarizeni, tak proc nezapisovat treba

jednou za hodinu, ale ne vsude to je mozne.

Pak jeste si pamatuji, ze se delal kondenzator na napjaeni a detekce

vypadku napajeni, procesor z kondenzatoru dokazal jeste pracovat

a bylo mozne ulozit i nejaka data do eeprom.... Moznosti je spousty.

Jinak pokud mate naladu a chut vyhodit jednu pamet, tak napiste program

co do ni zapisuje v cyklu. Milion cyklu je za chvili, a alespon uvidite,
jestli

to fakt vydrzi....

Zdenek Aster