EEPROM I2C 24xxx, opotrebeni

Čtvrtek Říjen 27 19:13:05 CEST 2016

To mam v planu, budu mit 3 dwordy s indexem, kde je aktualni pocitadlo
(zase 3 stejne dwordy) a to se bude po  100k cyklech posouvat.
Zaznam je po minute, tak by to melo 200+ let vydrzet kdyz vyhradim jen
kousek z te pameti, to asi staci nebo mi to bude uz tutove jedno ;-)
Taky jde jen o zaznam provozni doby.