Platebni karty

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Říjen 27 18:31:59 CEST 2016

Taky mám dobrou zkušenost s hlídáním účtu bankou. Jeden den večer jsem
vybral z bankomatu doma a druhý den v Lublani a volali mi cca za 10
minut.  Nebo jsem zaplatil převodem z účtu pobyt v hotelu na severním
Kypru ( turecká okupační zóna - mimochodem doporučuji ) a volali mi
cca za 10 minut, že odešla větší částka do nějaké obskurní turecké
banky, tak jestl je to fakt v pořádku.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW