jaky osciloskop?

Čtvrtek Říjen 27 12:45:22 CEST 2016

Dobrý den,

hledám nějaký vhodný osciloskop pro měření v terénu. Bude se s tím měřit
na plynovodech, které jsou chráněné katodovými ochranami (na potrubí se
udržuje cca -1 až -2V proti) zemi a začalo je zajímat, jak moc do toho
proniká 50 Hz z různých VN a VVN vedení.

Požadavky: dvoukanál, možnost ztáhnout data do počítače. Hezké by bylo
zobrazit si i FFT a ideálně co nejmenší šířku pásma. Jenže co jsem
našel, ty levné 10 MHz handheldy jsou jen jednokanálové.

Nějaký 25 MHz jsem našel tady
http://www.ges.cz/cz/digitalni-osciloskop-utd-1025dl-GES07313635.html

Datasheet jsem od toho našel jen německý :-(

https://www.reichelt.de/index.html?ACTION=7&LA=3&OPEN=0&INDEX=0&FILENAME=D100%252FUTD1025_1050DL.pdf

ale nemá vstup na flashku, jen mini USB a nenašel jsem, kolik průběhů se
mu vejde do paměti. A navíc v GESu ho zrovna nemají. Nevěděl by někdo o
něčem podobném a dostupnějším?

Anděl