Platebn9 karty

Bos8k bos na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 27 11:52:44 CEST 2016

Od: Bos8k <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Platebn9 karty

Zpráva:
>nic ve zlym - je to proste zivotni filosofie, nekdo chce zustat treba v naproste anonimite ,ale bohuzel si neuvedomuje, ze to dnes uz bohuzel nejde.
Proc by to neslo, jde to a jde to dokonce pomenrne jednoduse. Dnešní fizlove zdegenerovali tak, 6e umi sledovat jen mobil a platebni kartu, obcas to doplni smirovacimi kamerami.
Chcete byt nesmirovan pres mobnil, OK poridte si aplikaci na zmenu IMEI a anonimná kartu, idealne z jineho statu nez v kterem zijete.
Nechcete byt smirovan pres platební kartu, nepouzivejte ji atd.
Je to paranoia nebo slusny clovek nema co skryvat na to se da rici, kdyz zijete ve state s nejvetsi hustotou fizlu na km2 v EU je jista obezretnost na miste.
Pokud jde o bezdratove karty, v podstate staci si poridt pouzdro nebo penezenku ktere ma v sobe trochu kovu. Jiz cca 10 let mam penezenku kde je vyklopna sekce na karty, u te je predni strana z takoveho sita z okem, nevim 0,5mm to sito je tkane z nejakeho kovu, bezdratovou kartu pres to neprectete ani kdyz ji polozite  na ctecku natoz nejakym scanerem s delsim dosahem.

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)