Platebni karty

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Říjen 26 22:57:57 CEST 2016

Vratim se ke staremu problemu s nizkym zabezpecenim platebnich karet.
Pro zacatek doporucuji vyzkouset na mobilu s NFC aplikaci pro cteni
platebnich karet. Napriklad:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.github.devnied.emvnfccard
Zkuste si precist par karet, budete se dost divit.

Nasel jsem par navodu pro likvicaci bezdratu.
Pro stare karty master card je to velmi jednoduche:
https://www.youtube.com/watch?v=GEhgf4PpRdo
Tohle jsem zkousel. Kontaktni platby funguji.

Nove karty staci nastrihnout na opacne strane nez je cip. Podel
magetickeho prouzku. 2 cm. Funguje perfektne. Kartu neprecte zadny
terminal, ale kontaktne platit lze.

Udajne nektere karty si antenu kontroluji, takze opatrne...

Dalsi navod.
https://www.youtube.com/watch?v=c9vTvbHgi2M

Michal Gregor