Lanka na vybojky?

Bosak bos na centrum.cz
Středa Říjen 26 15:20:22 CEST 2016

Od: Bosak <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Lanka na vybojky?

Zpráva:
Dekuji vsem za reakce.
Jsem trochu otestoval material zz ktereho je puvodni lanko.Celkem dobre na nem drzi magnet,ale zaroven to ma lepsi vodivost nez bezne zelezo nebo nerez . Asi zeloso s niklem, tedy pokud je tato slitina magneticka.

>Pouzit nerezovy drat.
Nerezovymi draty jsem celkem zasoben, ale jednat tepelna roztaznost a pak jak na vybojce tak na menici pisi cosi o vysokych frkvencich. je otakou cemu rikaji vysoke frekvence, ale i kdyby desitky kHz,  skin efekt by zde jiz byl u jednoho dratu znat. Jasne je to par cm a dal je stejne drat,ale i tak asi zkusim sehnat 1.2 nerez lanko.

Posledni otazkou zustava pribodovani. Mate nekdo predstavu jakou energii se radove k sobe boduji 1mm drat a 1.2mm ocelove lanko tal aby to drzelo a zaroven sem to neupalil?

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)