Osciloskop

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Úterý Říjen 25 20:31:31 CEST 2016

Ja tohle mam i u ponekud postarsi rady Lecroy LC

Jsou to sice pomerne velke a tezke bedny, ale zase se daji poridit za rozumnou cenu.

-jp-

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Tuesday, October 25, 2016 6:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osciloskop

Ano, s osciloskopy v cenové kategorii 500 kKč + jsem nikdy neměl problém. Ale je pro mě nepochopitelné, proč takovou samozřejmou věc nemají i ty levné. Přijde mi, že ten zoom s pohybem synchronizačního bodu je i složitější k naprogramování, takže nechápu proč to tak všichni mají.

PH

From: Michal Vanka <mailto:junk.mv na gmail.com>

Kdyz to ma 7300A:

https://www.youtube.com/watch?v=cnq-JAdLmYA

tak ostatni to budou mit taky...

Myslim, ze na LeCroy sa da da nastavit mod konstatneho casu, alebo konstantneho dielika. Ci to odpoveda na otazku neviem :-)