OT: Programovani termostatickych hlavic z Lidlu?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 24 12:01:46 CEST 2016

Nastavoval jsem to úplně stejně. Buď po jednotlivých dnech nebo pracovní dny a víkendy a podobně. Vypnout to jde přepnutím na manuální režim nebo režim dovolená. Nešlo definovat více režimů, mezi kterými by se přepínalo jako to bývá u kotlů.