Pomozte mi najit kabel

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Říjen 23 21:32:10 CEST 2016

> Asi jak na co. Utáhne to i rychlovarnou konvici a míchačku nebo
> cirkulárku do toho stejně nepřipojíte.
a) Proto se u prodluzek pise ze musi byt cela delka rozvinuta a ne
namotana na bubnu - jinak hrozi prehrati kabelu.....
b) A tohle je presne ten duvod, proc jsem prevzal filozofii "sveho"
revizaka, nedavat jistic vetsi nez potrebuji - 16A vetsina beznych
kabelu nepobere a ten jistic je tam pak vlastne nanic.

	Norma rika, ze se pri zmene prurezu ma jistit tam kde dochazi ke zmene
prurezu, pokud s tim uz neni pocitano a neni cele vedeni jisteno na
tento nizsi prurez. Anglie to bere doslova a v zastrcce je prislusna
pojistka dle daneho zatizeni kabelu.
	Nicmene anglicke reseni neni vselekem, sam jsem ho proklinal u
napajecich panelu v rozvadecich pro PC. Tam je snad modou, ze to musi
mit odrusenou listu se zasuvkami a pojistkami (kde tam neda dve tak neni
IN). Jenze ta lista je obvykle blbe pristupna a jeji vypadek znamena
odstaveni casti napajeni serveru. A ne kazdy server/switch/... ma vice
napajecich kabelu. Proste vhodne centralni jisteni je prehlednejsi a
kdyz uz vyleti, tak je celkem jasne proc. U tech list jsem ten duvod
nakonec taky nasel... Ac vypadaly perfektne, znackove,... tak to byl
smejd a vevnitr jsem nasel stopy po pruchodu proudu jinudy nez to autor
myslel. Takze nakonec ty pojistky tam byly jako alibismus vyrobce co
alespon zafungoval jak ma.

Radek (benedikt2hw.cz)