PLC - jaky typ na domaci zvykani

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Říjen 23 20:38:16 CEST 2016

Dobry den

kdyz se tu rozvinula debata o PLC , uvazuji ze bych si s necim takovym
chtel pohrat - co by jste mi doporucili ?

Asi bych chtel dratovy ethernet a moznost to nejak ovlivnovat po siti.
Dobra by byla rozsiritelnost I/O protoze clovek predem nikdy nevi co
bude nakonec potrebovat. Neco co se da snadno programovat, aby nebyl
treba komplikovany soft (neco co bezi lehce na vsem) a aby nebyl placeny.
Nebyla by spatna ani moznost programovani primo PLC pres web ci telnet.

Mate zkusenosti s necim takovym ?