OT: (Foto) Nadoba

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 19 22:39:28 CEST 2016

Asi by to taky nějak šlo, ale myslím, že manipulace s filmem po tmě mezi kolíky by byla složitější než závit vedle závitu motat na rám (nejlépe při motání uchycený nasvislo v nějakém ložisku, aby se jím dalo otáčet jako cívkou). Nehledě na to, že ta trubka dá ohybu větší poloměr než kolíky a hlavně u kolíků by se střídala emulze vně a dovnitř.

Jakub Šerých