NodeMCU, Bolo: zesilovač zvonění mobilu

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Říjen 19 10:25:32 CEST 2016

Zdravim,

mam na ceste z ciny nodemcu v3 s lua. Vy tam uzivate lua? Alebo sa to
mosi prepalit na iny fw, aby to slo cez arduino IDE? Ako sa tam robi
update cez wifi?

Chcem to skusit na baterkove napajanie. Trochu sa mi nepaci, ze z
deepsleep sa zobudi len resetom a vsetko zabudne, uhm...

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.