Re: zesilovač zvonění mobilu

Úterý Říjen 18 19:23:14 CEST 2016

No arduino je ale levnejsi a jdnodussi na pouziti, a arduino primo pro
ESP resi i problem dalsiho procesoru. Ten modul fakt funguje prekvapive
stabilne a snadno se s temi knihovnami programuje,  i kdyz relativne
pomalu co se tyce nejakychdatovych prenosu. Dnes jsem za pul hodky
rozchodil FTP na interni FLASH.
Umi to i poveseni na preruseni casovace, SPI, I2C, SD...
Ideal asi NodeMCU, je tam vse, stoji $3, staci napajet nejakou starou
nabijeckou k mobilu a zije si to samo, update FW se da delat pekne
vzduchem... Zrovna me jeden bezi uz tyden v garazi, uz jsem tam tyden
nebyl a pritom parkrat denne aktualizuju FW.