Prosba o pomoc s Wireshark

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Říjen 17 14:08:57 CEST 2016

Zdravim znovu,
tak nas admin nasel nekde na netu tuto radu:

The Dell R710 Server uses Broadcom BCM5709C NetXtreme II GigE NICs (4 of
them built into motherboard). I modified the following properties via the
'Advanced' tab of the NIC configuration tool ... Changed 'IPv4 Checksum
Offload' to 'None'. Changed 'TCP COnnection Offload (IPv4)' to 'Disable'.

Ony ty nazvy byly o chloupek jine (ten druhy byl taky ...Checksum... a
menil jsem na None (ne Disable) - asi dano jinou versi OS, kazdopadne
problem to u mne vyresilo, treba pomuze i nekomu dalsimu.

Diky vsem kteri se vyjadrili

Marek