Re: Spínaný zdroj - kondenzátory

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 16 21:59:37 CEST 2016

Pokud s elytem naběhl, tak bych zkusil k těm keramikám dát sériový
odpor, třeba kolem 1R.
Pokud by to začalo fungovat, tak to znamaná, že ujíždí něco jiného.

Jsou stabilizátory, které s příliš nízkým ESR nejedou. A nejde jen
o chronicky známé kmitání LDO stabilizátorů, ale některé spínané
DC-DC potřebují pro svůj provoz zvlnění na výstupu, takže se tam
někdy musí uměle zavést. Např. lm25085, se kterým teď zrovna
něco dělám.

Tak třeba tenhle obvod by taky rád nějaké zvlnění. Dřív to třeba
vycházelo (někde na hraně), teď to trochu ujelo a už nevychází.

PL