Re: Termočlánek v plynovém spotřebiči

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 16 11:57:48 CEST 2016

 16.10.2016, 11:52:36

 Mel jsem rozebranej jen kohout od hodne stareho pl. topidla a tam byl
 elmagnet navinut dost tlustym dratem. Ono to ani jinak nejde, kdyz
 potrebujete malej Ri.
 Novej termoclanek bych zkusil poptat treba:
 http://www.buceklinduska.cz/?x=prodej-spotrebicu
popr. inetevych prodejcu je celkem hodne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz