[C] automatizace switch

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Říjen 15 13:39:12 CEST 2016

Tak ten kod generujte, to je typicke pouziti prave pro gui.
Udelejte si nejaky soubor, kde budete mit popis toho UI, klidne v necem
jako XML.
A k tomu kratky skript, ktery to xml bude konvertovat na datove
struktury/kod v C. Ten C kod se da zoptimalizovat tak, aby vse bylo
pokud mozno staticke a nemuselo se nic v runtime delat.

J.