Re: Deskový chladič

Pátek Říjen 14 20:03:01 CEST 2016

Pokud dáte výkres do Plehasa, oni vám příslušné díry do plechu vyřežou.
Nevím jestli dělají taky elox, možná by se to pak muselo poslat jinam.
Nebo kdekoliv, kde řežou laserem. Nechal jsem si vyřezat nějaké
hliníkové držáčky taky z 2mm plechu a hrany vypadají dost opáleně.
Otázka je, jestli budou vidět - jestli to vadí. Nebo nějakého zámečníka,
který to nastříhá a vyvrtá. Záleží na množství, možná je i výroba na NC
strojích. Pokud netrváte na eloxu (pro menší teplotu je rozdíl
minimální), máte to o to jednodušší.
Anděl