NiZn akumulatory

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 14 19:41:09 CEST 2016

Už jsem na to přišel. Karta musí být naformátovaná na FAT16. Nemůže být
FAT32. Takže musím přijít na to, jak kartu rozdělit na 2 oddíly. Bootovací
FAT16 a datovou FAT32. Zkoušel jsem to chvilku, ale Linux mi to vždycky
naformátoval na FAT32. Do foťáku se nic nezapisuje, všechno je na kartě
Ales Filip z mobilu