Re: LEd žárovka za PIR čidlem stále mírně svítí

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pátek Říjen 14 19:04:43 CEST 2016

jj, klasika odpor pres zatez :) takovy bezny workaround pro kutily, lec
profi vyrobci obvykle koncove zakazniky ani nezkouseji nutit do techto
obskurnosti neb by je zakaznici poslali k sipku :)

ataman