Nové legrace s PIC

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Říjen 14 15:29:17 CEST 2016

Zdravím,

potřebuji v PIC počítadlo milisekund. Použil jsem timer, přerušení a
proměnnou unsigned long long int na počítání.

V hlavní smyčce pak kontroluji tu proměnnou a po třeba 100 ms vypisuji
na uart. Ve smyčce není už nic jiného, než kontrola proměnné a většinou
čas vyvolání zprávy sedí na 1ms přesně.

Ale někdy jakoby se smyčka zadrhla a čas je pak klidně o 100-300ms
opožděný. Při pokusech jsem vypnul i uart, ale stejně k tomu dochází dále.

Je jedno, jestli to je připojené nebo odpojené od programátoru.

PIC je 18F47J13.

Nenapadá prosím někoho něco?

Oja