prevodniky napetovych urovni

Pátek Říjen 14 14:56:30 CEST 2016

On 14 Oct 2016 at 12:47, jiri na bezstarosti.cz wrote:
> Napis do Farnella ze hledas ADG3 a vypadne jich spousta, s ruznym poctem
> prevodniku. Konvertuje to urovne bez nutnosti prepinat smer, jen podle
> dlou ruznych napajecich napeti.
Pekne!

> Dela to ale vic vyrobcu, staci si vybrat. Nicmene vsespasne to neni, nekdy
> je opravdu potreba vedet, co se s tim vyvodem vyslene zamysli :).
No ja vim, proto jsem se na konci te me litanie trochu zklidnil ;-)
Cili spis se snazim o rozsireni prehledu, co se komu osvecilo.

Ale znas to, kdyz si hraju s hardware a s robotama, tak to neni navrh ->
implementace -> hotovo, ale neustale predelavani vseho jakkoli a to pak typicky
potrebuju jeste dalsi dva vystupy tamhle, tri vstupy odtamtud ...

Dik,

D.O.