Re: LEd žárovka za PIR čidlem stále mírně svítí

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pátek Říjen 14 12:21:04 CEST 2016

no jasne, chapu. taky jsem bydlel v bytovem dome a vim co jsou lidi za
hov*da... nicmene muj dotaz smeroval na vlastnoosti PIRka. Pokud je
2-drátové, jakoze se to casto pouziva tam, kde se ve starsich instalaci
nahrazuje vypinac, ke kteremu obvykle vedly jen 2 draty, tak to pirko musi
byt z neceho zive. Tj. musi jim stale prochazet nejaky proud, ktery pak v
pripade 2-dratoveho PIRka jde i zatezi tj. zarovkou/LEDkou. U zarovek nebyl
problem, protoze tak maly proud na ni vlakno defakto nenazhavil, kdezto
LEDkam to staci, aby mirne svitily, pripadne problikavaly a podobne - dle
toho jak jsou realizvany uvnitr (spinany zdroj, kouzelny kondik apod.).
Inteligentneji resene (a tudiz drazsi) LEDky tento stav rozpoznaji a
nesviti/neproblikavaji. ty jednoduch hloupe tohle bohuzel delaji. ja bych
se osobne na chodbe panelaku asi smiril s tim slabym prosvicenim nez abych
kupoval drazsi LEDky :)

ataman