Re: LEd žárovka za PIR čidlem stále mírně svítí

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 14 10:33:11 CEST 2016

Tak to fakt nevím, ale už to tu nějakej trumbera pošteloval a tak to
nyní svítí stále.
Zpátky to už nenastavil. Přesně jak jsem čekal.
Tady jsou takoví filutové, že ve vypínači vyšroubují šroubek a ohnou
drát aby se v mezipatře 20 sekund nesvítilo.
Já tam pak jdu měnit žárovku a čeká tam na mne takové překvápko.
Nebo ve sklepě nastaví automat asi tak na 30 sekund. To už jsem
přenastavil.
Paní co to udělala už tu nebydlí.
V každém domě se najde nějakej blbec, bohužel.
Jindra Polívka