Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Pátek Říjen 14 07:03:34 CEST 2016

Divne, ted jsem tuto verzi nainstaloval a vypada to takhle ve vychozim
stavu0:

Kdyz pouziju pruvodce a zalozim projekt nebo otevru stavajici, tak to je
enabled. Horsi je, ze pro LPC11Uxxx projekt vytvoreny pruvodcem nesel
prelozit, asi nejaka nova verze gcc protoze muj projekt pro STM32F4 z
verze 0.42 nejde prelozit taky, nejaka zmena kolem inline funkci zda se.
Tohle me teda na techle nastrojich trosku stve, zas ale predpokladam, ze
to je cesta ke zlepseni a clovek musi vlozit trosku vic usili kdyz je to
zadarmo ;-)