Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 13 20:18:24 CEST 2016

Ale kde tomu řeknu, že má použít OpenOCD?

PH

From: Jaroslav Buchta
Tenhle interface to koukam asi nema, ono to ma jen STLink a asi JTAG pro prime pouziti, takze jedina moznost pres OpenOCD, coz by melo jit primo nakonfigurovat nebo pouzit novejsi verzi externe...
Proste bezny postup obecne pro GDB, STLink je jedina vyjimka, kde to ma specialni verzi GDB co to umi primo ale uz docela starou.

  LPC-Link2 připojený přes SWD.
  Měl by to být standardní SWD interface.

  Otevřel jsem example pro LPC4337, zkompiloval a očekával, že když zkusím debug, nastane error, protože je tam zapojený LPC11U68. Ale všechny ovládací prvky od debugu jsou šedé.

  From: Jaroslav Buchta
  S jakym HW to pouzivate?
  Ja to zkousel zatim s STLink a chodilo to skoro samo,  jen to zatim neslo pro ten modul s CM7, tam jsem to musel obejit pres Open OCD.
  Pouzivam EMBitz, ted se mi zacla vnucovat nova verze, kterou jsem ale jeste nezkousel. Pro STM32Fxxxx je pouzitelny pruvodce, ktery vytvori projekt s SPL, CUBE se da take snadno  naimportovat.
  Podle mych zkusenosti je to celkem nenarocne a funguje to dost dobre, vyhodou je take jista podobnost s MSVS, klavesove zkratky atp.

    Tak už se instaluje... Instalačka 50 MB, ale space requied 653 MB... Nedá se tvrdit, že to není moloch:-) Ale určitě je menší než Eclipse.

    Instaluje se do Program files.
    Aspoň se zdá, že nebude vyžadovat registraci.
    Zatim super.
    Tak jsem stáhnul nějaký example, provedl build, ale vůbec nevím co udělat, aby všechny prvky týkající se debuggeru nebyly šedivé. Našel jsem k němu nějaké nastavení, ale tam jsem viděl jen timeout a pár dalších věcí, které nevypadají, že by tohle řešily. Žádné nastavení co je zač, ani vyhledání.

    PH

    From: Jaroslav Buchta

      Hlavní výhoda je, že podobné ARMy dělá dost výrobců, takže je z čeho vybírat. Obvykle taky zdarma dodávají nějaké vývojové prostředí. Horší je, že je to obvykle (nebo snad vždy?) založené na molochu Eclipse.
    EmBlock (EmBitz) tento problem dobre resi ;-)