Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Říjen 13 12:45:34 CEST 2016

Helou,

ARM v prevedení DIP a 5V bude naozaj problém. Minimálne od jednej
požiadavky treba ustúpiť. Výsledkom zostane aj tak malý počet.
NXP (exFreescale) má na 5V (ale nie DIP) toho má celkom dosť, ale
dostupnosť bude asi problematickejšia: použite selector -
http://www.nxp.com/products/microcontrollers-and-processors/arm-processors/kinetis-cortex-m-mcus/product-selector:KINETIS-PRODUCT-SELECTOR
NXP LPC má zasa niečo v DIP (ale nie na 5V): LPC1114FN28, LPC810M021FN8
12b AD je normál.

Takže vyberajte podľa iných kritérií.
- free vývojové prostredie, cena debuggera/programátoru, dostupnosť/cena
čipu samotného, podpora (aj komunitná).

Osobne navrhujem NXP LPC.

p.j.