kompilatory mikroE, was: Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 13 12:29:25 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 13.10.2016 od Pavel Hudecek:

> Už před delším časem jsem si všiml, že část překladačů C má problém
> s tím, když je překladač v cestě s mezerou a překládaný program v
> jiné, taky s mezerou. Většina výrobců problémových SW to "řeší"
> založením celé vlastní cesty, kde se pak nachází program i jeho
> soubory. Stejně to mívají i hry. Když je takových na PC víc, začíná
> být na systémovém disku trochu bordel. Moje řešení je, že jsem
> přejmenoval Program files na programy a všechno nutím k instalaci
> tam. Windows od 8 výše ale už místo "Documents and settings" mají
> [...]

Místo dlouhých názvů se dají použít krátké dle 8.3 (DOS).

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz