Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 13 11:54:24 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 13.10.2016 od hwnews konference:

> Dekuji za rozsireni obzoru....nakonec to vypada, ze asi tedy skoncim
> u dsPICu. Budu muset, ale poradne prostudovat ceny, dostupnost a
> pripadnou podporu v kompileru - zrejme pujdu opet do uPascalu od
> Mikroe. Licence na radu PIC se mi nekolikanasobne zaplatila a nove
> licencni podminky uz umoznuji instalaci na dve PC.

Já mám všechny tři kompilátory od nich a i ty další programy. Ale mám
to s HW klíčema. Ty ještě jedeš na aktivaci?

Mimochodem, stále mají programy v dokumentech. To je neuvěřitelné, že
někdo umí udělat kompilátor pro mikrokontrolér a neumí udělat program
pro Windows :)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem