Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 13 10:23:45 CEST 2016

Zdravim,

chtel bych se zeptat nekoho kdo ma prehled, jak se vyviji situace na trhu.
Jde mi o to, ze stale patram po nejake vykonnejsi (vlastne to neni to prave
slovo) - spise by mi opravdu stacilo neco na urovni poslednich rad PIC18,
ale 32b.

Ted jsem programoval ten solarni regl - je v tom P18F26K22 bezici na 64MHz.
Je pravdou, ze to tam naprogramovat nedalo zase tolik prace, ale na druhou
stranu vetsina vypoctu jede s velkyma cislama a je to minimalne
neprehledne/zbytecne a take trochu vopruz. I nejaka casova rezerva by se
hodila.

Dale bych rad neco lepsiho nez jen 10b AD. Fajn by bylo kdyby to behalo i
na 5V. A uplne luxusni by bylo neco v DIP coz ale asi uz nehrozi.

RV