Re: LEd žárovka za PIR čidlem stále mírně svítí

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 12 23:52:16 CEST 2016

LED ziarovky su ozaj citlive a na slabe svietenie im niekedy staci
kapacitna vazba medzi paralelne natiahnutymi drotmi. Da sa to vyriesit
paralelnym odporom radovo stoviek kOhm, na patici ziarovky.