nastaveni, teplota/vzduch, u levne horkovzdusky(PROSKIT SS-969B)

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Říjen 12 15:40:26 CEST 2016

koupil jsem to jen na problemove smd soucastky co maji spodni chladici plosku, ty se rozumne osazuji bez horkovzduchu spatne.
je to jen obcasny servis, zadne osazovani, nekdy i bez vyndani celeho dps z krabice. takze predehrev ze spodu neplanuji.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Wednesday, October 12, 2016 3:36 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: nastaveni, teplota/vzduch, u levne horkovzdusky(PROSKIT SS-969B)

Pozor na prilis maly prietok a vysoku teplotu, nestiha sa potom ochladzovat zvysok (rucka).
Tiez vypnut az po uplnom vychladnuti rucky.
Na odpajkovanie staci tolko isto ako na zapajkovanie teda cca 300 stupnov. Bez velkeho prietoku sa okolie suciastky dostatocne neprehreje, pri velkom odfukne aj suciastky okolo. Idealne je preto predhrev odspodu a slabym prietokom odletovat suciastku zvrchu. Samozrejme ide to aj bez ale dlhsie to trva.

j.