zoznam ARM Cortex-M

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Říjen 12 12:52:16 CEST 2016

Ono některá logika proč co výrobce nějak dělá, třeba ta zarovnaná data,
člověk
se rozčiluje, ale pak začne programovat FPGA a velmi rychle pochopí situaci,

jen tam má výhodu, že se to týká jen jeho, když to výrobce tak nějak je
napospas

spoustě "nevděčným" uživatelům.....

Jinak já jsem se ARMu vyhýbal, měl jsem k němu odpor. Nicméně jsem byl
donucen,

opravit/přepsat software u již hotového zařízení, a musím, říct, že mě to
vůbec

neuráží, spousta věcí mi přijde dost dobrých.....

Zdeněk Aster