Re: Rušení náhlavních souprav DECT

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Říjen 12 07:13:42 CEST 2016

Jsou tam aku nebo normalni baterie? Zkusil bych hledat opravdu timto
smerem. Pokud to neni nejaky specialni aku zkusit to vymenit za normalni
baterii (bude mit mensi vnitrni odpor a i trochu vyssi napeti) ... uz
nekolikrat se mi stalo, ze to ruzne zahadne chovani vyresilo.

Dne 9. 10. 2016 2:31 PM napsal uživatel "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz