zoznam ARM Cortex-M

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Říjen 10 16:45:42 CEST 2016

Petr Labaj wrote on 9.10.2016 16:15:
> Jak to sakra ten ARM dělá, že mu tak všichni žerou (žereme)
> z ruky? Rozhodně nebyl první, dělá několik nekompatibilních
> Dělá to ten ARM tak dobře nebo to dělají vlastníci ostatních
> licencí tak blbě (MIPS, Power, Sparc, SH atd.)?
> Zvláštní.

	Nevím, jak to dělá, jsou to prostě takové módní vlny, které se občas
urvou (jako např. kdysi začal vítězit dost mizerný vyhledávač google;
ne, že by dneska byl dobrý).
	Co jsem potkal ARMy já, tak to nijak dobré procesory nebyly (nejsou).
Ale zřemě rozdávají licence "za babku", tak kdo chce dělat procesor,
koupí ARM.
	(Teda že i Zilog, to je smutný.)
P.