Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Pondělí Říjen 10 09:22:18 CEST 2016

Nevím, jestli to co se mi kdysi stalo je to co se děje tady, asi ne.
Kdysi jsem řešil, že jedno zařízení osazené obvody MZH (patnáctivoltová pomalá logika) nefungovalo.
Naměřil jsem, že na vstupu jednoho hradla je napětí co tam být nemělo, ale nezjistil jsem, jak se tam dostalo.
Napadlo mne cosi o migraci kovu, tak jsem vzal něco drsného (už nevím co, ale drátěnka na nádobí to nebyla) a tu oblast plošného spoje co jsem předpokládal, že by tam ten problém mohl být (samozřejmě jsem předtím pozorně hledal a nenašel nějaký vlásek ze špatného leptání) jsem přetíral.
A závada byla odstraněna.