Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 9 22:54:30 CEST 2016

 9.10.2016, 22:49:15

Mereni ubytku U, jak navrhoval kolega Hudecek, mozna take neni uplne
zcestnej napad. V robotarne jsem to pouzival, stacil lepsi multimetr
(metra 1T380), ale proudy byly o 2 rady vyse.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz