osvitka z LCD monitoru ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 9 22:34:03 CEST 2016

 9.10.2016, 22:22:53

Ale jo. Mimaky jsou bezva masiny. Jenze, je to velke, je to drahe.
Takze nic pro bastlire, ale ani garazove firmi. A zadavat to tem
grafikum, taky nejde, neb oni nejsou zavedeni na tisk 10 x 10 cm v
kusovkach.
Az se neco takoveho
http://www.brotherjet.com/artis_3000_small_uv_printer.html
http://flatprinting.com/product/235.html
bude prodavat pod 1000 US$, zacne to byt zajimave, ale zatim jsou ty
ceny, IMHO tak 5x vetsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz