osvitka z LCD monitoru ?

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Neděle Říjen 9 19:48:55 CEST 2016

Kamarad v jedne brnenske tiskarne (Artax) maji inkjet Mimaki. Da se tim
potisknout vetsina materialu a da se tim tisknout i primo na plosnaky.

Tady je ukazka jak to tiskne na krabicku z 3d tiskarny:
http://www.oldcomp.cz/download/file.php?id=2964&sid=a335d242aebbd7bce3aefcbf
1797fab5&mode=view

tzn da se odbourat i fotocesta. Pripadne jako vetsina firem umi vysvitit
bezny film ...

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Urbanek
Sent: Sunday, October 09, 2016 6:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: osvitka z LCD monitoru ?

zajimave by bylo vyhnout se prave te fotoceste uplne a dosahnout i na vyssi
presnosti. jde o zajimavy experiment, nemusi byt vse hned aplikovatelne :-)

> 9. 10. 2016 v 15:08, Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>:
>
> Jestli na to osadíte součástky za 20k a pak to prodáte za 100k, tak by
> to zas tak špatné být nemuselo:-)
>
> Nešlo by běžným černým inkoustem potisknout běžný fotocitlivý cuprexit z
GMe a pak nasvítit?

> Jinak jestli jde o tak velké úspory, tak bych to viděl na zakoupení nové
laserovky, která bude tisknout kontrastně a pak běžná fotocesta, nejlépe s
papírem o nízké gramáži. Možná to bude chtít pár iterací typu
Koupit-nelíbí-vrátit-koupit další, ...

> V létě jsem si na tábor nevzal svoji PP1350W, tak jsem zkoušel dělat DPS
na tiskárně hlavního vedoucího. Výsledek zcela nepoužitelný. Pak jsem zašel
za správcem a na jeho tiskárně s obyčejným kancelářským papírem výsledek
naprosto dokonalý. Samozřejmě tisk z jedné strany, bez napařování, čmárání
fixkou a dalších obskurností.

> PH
>
> -----Původní zpráva----- From: Tomas Urbanek jestli je tim mysleno to
> 1-2 tydeni cekani za cenu bez prirazky tak pak ano. a zrejme tech
> desek nedelate 10 ruznych do mesice, by jste jinak zpival o penezich.
> ono to totiz je casto za vice nez 10k :-)

normalne vyrobit, s maskou, prokovy a potiskem, cas jsou taky penize...