osvitka z LCD monitoru ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 9 19:29:48 CEST 2016

Tisknu na obyč. papír, nebo raději na tenčí. Vystřihnu, položím na DPS
tiskem dolů, pokapu olejem na smažení, rozmažu, vymačkám vzduch a otřu
přebytky. Papír se tím lehce zprůhlední a zároveň přilepí k DPS. S dobrou
tiskárnou není problém 0,2/0,2 mm, tenčí/blíž jsem netestoval. Používám jen
SMD, mj. i proto, že se tak vyhnu vrtání.

Hodně tiskáren ale dává málo barvy a nejdou donutit ke zvýšení množství.
Takové jsou nepoužitelné. Část tiskáren dává víc na okraje a míň do plochy
(to je i moje PP1350W), takže plochy jsou pak často dírkované, ale tenké
spoje OK. A ta správcova tiskárna dělala po vypnutí úspor velmi černé
všechno.

Vlákna a nerovnosti problém nikdy nedělaly, dokonce i bez zprůhlednění. Jde
jen o to, jaký je poměr mezi nejtmavší nežádoucí překážkou a nejsvětlejší
žádoucí překážkou. Tzn. čím tmavší tisk zvládne tiskárna, tím menší jsou
nároky na papír i přesnost expozice.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Vy tisknete na obyčejný bílý papír a používáte to bez nějakého zprůhlednění?
To je mi trochu nepochopitelné ze dvou důvodů:
- nedělají Vám problém vlákna a nerovnoměrnosti průhlednosti?
   Já jsem s tím měl problém i třeba na pauzáku, proto dneska tisknu už
jen na fólie.
- pokud to tisknete na běžný papír, tak jako mohla být nepoužitelná
tiskárna vedoucího?
   Na běžný kancelářský papír snad slušně tiskne cokoli.

Mám na mysli PCB pro dnešní součástky, tj. QFP 0.5mm a podobně, ne 0.1"
rozteče.

O tisku na fotocitlivou fólii jsem taky uvažoval, ale to by podle mě moc
nepomohlo.
Pokud by to dostatečně krylo tady, tak by to krylo i na jiné fólii.