Re: doporučte TV tuner

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Říjen 9 18:54:59 CEST 2016

To co jsem koupil je dual tuner ale v systému se jeví jako 2 nezávislé
tunery a mám tam i 2 zařízení jedno /dev/dvb/adapter1 a
/dev/dvb/addapter2.  Z toho jsem usoudil, že toto jádro to zná a také
vše fungovalo dokud se nezačlo nahrávat z obou najednou. V ten moment
VDR padá, protože nenajde signál.

Jinak používám utilitu w_scan a jen tak pro zajímavost na zbývajícím
technisatu najde 12 vysílacích signálů, na Evolveu jen 6 a to jen pokud
použiji pouze jeden tuner.

Milan