odrazeny vykon u nezapojeneho optickeho vlakna

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Říjen 9 18:48:45 CEST 2016

Neverim ze v CERN-e nemate nejaky RL meter na experimentovanie.
Ako referencnu mastnotu mozes pouzit ruku ktorou si prejdes cez vlasy,
teda aspon ja by som to tak urobil ;-) A handrickami a serepetickami
to potom budes cistit. Podla mna celkom zabavny program na vecer.

Dňa 9. októbra 2016, 17:08, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: