Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Jiří Vesecký hv-news na seznam.cz
Neděle Říjen 9 17:47:25 CEST 2016

Cívku budit vhodným vf zdrojem a měřit průběh náběhu proudu cívkou při
sycení.
Bude docházek k fázovému posunu proudu oproti stavu s nulovým vnějším
mag. polem.
Posun při přítomnost vnějšího mag. pole v každé kladné půl-vlně buzení
vf a v opačném
směru oproti záporné půl-vlně. Bude záležet jestli vnější pole bude v
schodném
směru nebo opačném vůči vlastnímu buzení. Takto by měl jít měřit i směr
proudu.

Nebo taky zkusit malý kompas :-))