odrazeny vykon u nezapojeneho optickeho vlakna

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Říjen 9 16:55:45 CEST 2016

U SM konektorov to byva bezne viac nez -40dB (teda vlasntne mene: -40
az - nekonecno, nie -40 az 0), dolezite je ci je to PC alebo APC. U
APC je to bezne nad -50dB, casto vidavam hodnoty -60 az -65dB, co je
vacsinou prakticky limit merakov. Hodnoty pod -40dB mavaju MM vlakna.

Dňa 9. októbra 2016, 15:25, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: